Rånad på Guldkusten


Typ. Herr Andersson snoddes alla pengar med Tur och skicklighet. Men damn, karl vann på allt, Spela ingen roll vad han hade för kort på handen, rivern var alltid på hans sida. Bara att gratulera. Inte alls avundsjuk;)

Hade en riktigt kul kväll med alla (störtsköna) grabbarna. Ibland önskar jag att jag var en snubbe. Killgäng är för goa att umgås med. Jag lämnade kvällen i nyktert tillstånd när jägern åkte ner snabbare än man hann blinka för dessa herrar, för dom hade kvällen nog bara börja:)


Så här glad var Tomas efter han vunnit alla våra pengar, släng det i ansiktet på oss bara, gör det ;)

Kommentarer

Postat av: Mr. Andersson

Haha, ja visst hade man tur. Tror inte jag haft sånt flyt så länge någon gång tidigare.



Det var riktigt kul att du var med Jennie, hoppas du är med fler ggr. Ni kanske ska ta och ha en pokerkväll i domsjö?



Ha det bra!



ps. kvällen/morgonen slutade kl 05.55 ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback