Någon bombade vårat hus i morse



Jag tror det iaf. Jag vaknade av världens duns på taket imorse. Fortare än jag han blinka stod jag upp vettskrämd på golvet och trodde någon allvarligt bombade huset. Jag blev tvär pigg och for på gymmet. Vem vill stanna i ett bombat hus? Nä jag trodde väl det.

Nu ska jag göra hushållsysslor. Var så länge sen jag gjorde något så jag knappt minns hur man gör. Jag tycker det är tråkigt. Vem vill städa när man kan se på tv? Men just idag känns det kul. Jag gillar att ha det fint runt mig.




Till helgen kommer Sanna hem. Ska bli kul att surra bort några timmar med denna fröken:)

God dag säger jag och börjar rensa kylen. yeah I loooooove it............

Undra vad städhjälp kostar?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback