Fredags mys...




Deliciuos!


Kanske inte den snyggaste bilden men vi var inte snyggare än så här igår.




Nu ska jag ta på mig kostymen och bege mig på bröllopsfest, ikväll ska jag vara snygg, trevlig och 
nykter:) wish me luck! :D Ska bli kul att gratta (säger man så?) Omar och Jennie.

En pinsam pch ganska rolig detalj är när jag frågade Jennie varför inte Ali skulle med på bröllopssemestern,

Jag : Varför ska inte Ali med på bröllopssemestern?
Jennie : Varför skulle Ali följa med?
Jag : Kanske för att du ska gifta dig med honom?
Jennie: Hahahahahaha, Jennie, jag ska gifta mig med Omar! 
Jag : Ops.. jag råka ta fel på brudgum, pinsamt, säg inte till någon.
Jennie: hahahahaha

Sen idag på salongen kommer hennes syrra in och pika mig:  Jennie, du vet väl att han heter Omar nu ? hahaha.

Hoppas Omar gillar mig ändå. God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback