Buddy holly


Buddy holly var en succé! Åh, jag önskar jag kunde gå på musikaler oftare. Var en grym middag innan också hos Miwa och Mange. Dom är roliga att umgås med, vi har så kul ihop.
Sen att jag visst var väldigt lik Carolina of Ugglas under kvällen, det bjuder jag på. Vet inte om det är en fördel eller nackdel... Tänker inte bjuda på bilden, så om ni vill se den får ni gå in på Miwas blogg, jag har länka till henne på sidan.


Dock minns jag när min lärare på frisör hadesett körslaget och på måndag morgon sa till mig, jag såg en kändis som var jätte lik dig på körslaget! - Vem? sa jag. Brolle! Sa hon.


hm, vad tycker ni? Är vi lik? och i sånna fall, ser jag ut som en dude, eller tvärtom? :)



Han är iaf väldigt fin när han ler:)

Kommentarer

Postat av: Sandra Sellin

Äh, glöm det jag skrev innan, kollade ju på fel lördag! ;)

Han är så himla underbar!!

Postat av: marri

Haha ni är ju för tusan lik!

Postat av: André

Ja men faktiskt.. litegrann. Men du ser not ut som en dude.. Och ser han ut som en tjej, ja då är det inte ens ett fem-i-två-ragg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback