Vilo paus?


Back no track. Har visst tagit en vilopaus från bloggen utan att jag märkt det. Men nu är jag tillbaka och detta är faktiskt mitt 100:de inlägg!

Och jag tror det är ödet, för när jag började skriva spelar dom Journey- Don´t stop beliveing på Bandit. Min just nu mest spelade låt. Inspirerande tycker jag!





Well Well, Just nu går alla mina tankar åt thailand och fillipinerna, ska bli så sjukt underbart att få komma ifrån några veckor och bara göra något helt annat. Bara vara, bara finnas, bara umgås och jag ska få göra det med dom två bästa vänner jag har. John och Andrea, mina soulmates. Jag är lyckligt lottad!

Ikväll ska vi fira världens snällaste och finaste människa. Min mormor. Hon är fin, cool och helt jävla underbar. Fräsh också! Kommer bli en fin kväll. Och resten av helgen kommer vi vara i bjästa hos Mamma. Också en underbar människa. Och vältränad. hon är duktig hon:-)

Sköt om er och ha en fin helg. Det kommer jag garanterat ha.


ps. Gillar ni min header? Det gör jag!

Kommentarer

Postat av: marri

Jag ÄLSKAR din header! Hur snygg är inte du i håret där dååå?! VAA?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback