Party like a rockstar! ( Sober? )


Härlig dag idag! Har varit och träna lite för att få fram snygga rutor inför thailand och sen hunnit laga en inte allt för god GI Lunch. Tonfiskröra med sallad. Tonfisk är inte min grej. Nu äter jag mörk chocklad. Mums!
Ikväll är jag och John bjudna till Brux på 52 års fest. Johan och Patrik fyller 26 båda två och hyrt brux. Riktigt kul kommer det bli! Middag, lekar och relax. Dom har verkligen tagit födelsdagsfest till en annan nivå!

Nu ska jag duscha och ta på mig kostymen, sen är det dags att slå klackarna i taket. Nyktert för en gångs skull. Har varit mycket partaj på senaste tiden och helgerna blir så kort när man jämt festar.

Party girl in a party world

Jag och två av mina finaste vänner

Vem är med mig på body balance imorgon? :-D

Kommentarer

Postat av: EllenPellen

Fan va najsigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback