Jennie goes 21



Firade min birthday igår med vänner och utgång, och det blev verkligen en AWSOME kväll. Jag hade otroligt kul, även fast jag inte var i min bästa form. Eftersom jag fyllde 21 och kom in helt utan invändningar på Harrys igår så var det ett självklart val. Träffade massa roliga människor och fick så fina kommentarer att jag vaknade med ett leende på läpparna. Speciellt ett sms vid 01.00, fina ord av en fin människa.



Party like a rockstar enligt mig.
Dansar aldrig nykter enligt Ellen.



 Världens sötaste Ellen!


Snyggingar!


Härliga André, som jag snott bilderna av:-)



Min härliga Uppsala brud som är hemma allt för sällan!


Chaffören som inte kunde festa pga. ett skoköp i umeå dagen efter, måste vara otroliga specilla skor!
Jag är glad att hon kom iaf:)



Min alltid lika glada John, och hans "brorsa", Fredde Boy!

Tack alla för en grym kväll, och Tur för mig att snälla John och André städade åt mig dagen efter:-)
Dom är bäst.

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha! Trevligt gumman! Bli de GI date för mej en gång i veckan då? Eller få du fuska en gång i veckan? Pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback