Härliga lördag


Just nu jobbar jag faktiskt, smög in på nätet och publicera ett inlägg tänkte jag.
Ganska lugnt på jobbet denna månad, Januari är tiden när stan står still, nästan.
Har haft några fina härliga kunder hittills. Längtar nästan tills jag slutar så jag får pinna iväg
till gymmet och bränna en hel del kalorier så jag kan äta max med gott samvete ikväll:-)

Det här kommer bli en skön helg käner jag! ikväll blir det hemma mys med kärleken och kanske
lite spel:-) Jag är t.o.m sugen på att lära mig detta C.O.D modern warfar (om det heter så) som tar upp
mestadels av Johns fritid just nu. Men vi ser väl hur länge det håller sig. Jag är e periodare, ena stunden
ka jag vara hel taggad för att lära mig nått, eller göra nått speciellt, men det håller dock inte i sig så länge.
Dåligt tålamod kanske det kallas?

I jul fick jag iaf för mig att jag skulle bli nästa picasso. En tavla och ett porträtt av John (där han blev en Vampyr) senare så la jag karriären på is ett tag.

Men ha en strålade lördags kväll alla som kikar in!

Kram

Kommentarer

Postat av: Kärleken

jag ska lära dej allt jag kan om COD !!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback