Från stan till domsjö i klackar!


Gårdagskvällen blev succé om jag får säga det själv! John har så härligt polare och dom är så roliga att festa med. Kvällen på brux var verkligen skoj och välplanerad. All heder till er killar som fixat det. 
På fördrinken hade man en boll på sitt glas. Den bollen skulle man skydda hela kvällen, samtidigt som man fick sno andras bollar. Allt var tillåtet förutom att ha bollen i handväskan, Bh:n och fickor. Det snoddes bollar kan jag lova på alla märkliga sätt!

Alla var verkligen på topp kändes det som och härliga Lousie var nästan kvällens roligaste när hon körde sin "i norrland ska man kunna vara sig själv".  

Sen vidare till olearys. Nästan alla från festen for ut och sen träffa vi André på dansgolvet. Bra fart på honom vill jag lova! Alltid lika kul att träffa honom:-)

Vi var väldigt pigga när vi gick från krogen och nattåt, så vi bestämde oss för att promenera till domsjö.
Alla gatulysen var släckt och det var en väldigt fin stjärnhimmel. Många skulle nog kalla det romantiskt. Men inte jag. Alla skräckfilmer som jag någonsin sett flimrade framför mina ögon. Huvva! Tur jag inte sett så många;)

Tack för igår! Och nej, jag var inte sober. Men inte långt ifrån;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback