Sunny Mountains


I helgen var vi i solberg med vännerna, ett härlig gäng blev vi! Grabbarna och Petra for upp på fredagen medans jag och Jennie som tappert jobbade helg for upp på lördag em.  God middag väntade på oss i huset, och party alias startade kvällen. Hamnade till slut på vandrarhemmet i solberg hos massa öviks-bor på en härlig efterfest. Det var lätt värt den lilla huvudvärk man hade dagen efter.
Lyckades pricka in den finaste helgen i vinter tror jag med otroligt fint väder och bra före i backen.

Lite bilder från helgen:


Mums!

Chocklad fondue, ännu mer MUMS!

Jag är inte pisst, har solen i ögonen. Och det var bara jag som hade hjälm,
men har man mkt i skallen måste man skydda det;p

Kommentarer

Postat av: Peter

Blame it on the sun in your eyes. Ha ha! That won't save your "putmage" picture!:D

Postat av: Ellen

Det är bra jennie att du uppdaterar oss nyfikna om ditt liv ;) Och du, jag tycker du är ashot i hjälm!

Postat av: mi

Postat av: Miwa

Du ser lite pisst ut =P . Jag vill också ha choklad !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback