Kvällsbesök av Pappa


Haft en jätte mysig kväll med min far. Vi gjorde världens godaste färska pasta med räkor, cocktail tomatater, purjolök och färsk dill. Helt underbart gott. Sen hade pappa köpt wienerbröd till efterrätt. Dom försvann utan att vi hann blinka. Vi äter nästan alltid när vi ses, kanske vårat bästa gemensamma intresse? ;)

Jag har haft något konstigt med hjärtat denna vecka. Kom i onsdags, som att hjärtat slår lite oregelbundet. Jag hoppas det bara är något tillfälligt, men man undra ju. Kanske för att jag tränat mkt kondition varje dag? Skulle springa i morse men fick avbryta pga att det kändes obehagligt för hjärtat. Ajja, går det inte över får jag väl kolla upp det.



Han är underbar, en grymt bra person. På alla sätt. <3

Kommentarer

Postat av: Ellen

MATSI :D Jennie, ta ett djupt andetag nu! Du är INTE sjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback