Jag är en jävel på att blogga

Sällan. Jag är en jävel på att blogga sällan, och när jag väl gör det så har jag inte så mkt att skriva om och det blir aldrig riktigt bra. Jag är halv dålig på att uttrycka mig i ord. Men vad gör det när man har nyfikna vänner? Man får blogga ändå, just for them:) 

Undra om ni är nyfiken på att jag just nu skaffar ny bank... eller att jag funderar vilket bolag jag ska köpa aktier i? Haha, Boring stuff. Inte blogg material kanske? Eller vad vet jag.

Ska iväg till härliga Solberg (bara namnet gör en glad) i helgen och vicka mina rangliga på brädan i helgen, spännande när man lånat syrrans bräda som är 126 cm;) Men allt går, bara man vill. 


Imorgon kväll är det projekt Jennie + Hedbergskan Bakar, vi ska få till en smarrig hallon mousse tårta.
Tror vi kommer göra succé, om inte annars har vi nog väldans trevligt när vi gör den.
(André skvallra inte nu!)

 
Har är Moi i en stekhet bakposition, Putmage heter posen. Jennie-style!


Kommentarer

Postat av: André

det första jag tänkte var.. men shit nu klantade hon sig rejält... sen läste jag vidare...och jag lovar.. i wont tell :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback