Bara vara ifred


Ibland är det för skönt att vara själv. Speciellt sånna dagar när man är trött, less och irreterad på allt. Idag har jag en sånn dag och det är väldigt bra tajming för John kommer inte hem för en om någon timme. Så jag har all tid i världen att varva ner och bara vara ifred.

Lyssnar just nu på damien Rice. Mys.
 

Det här är verkligen min typ av musik. Jag önskar bara att jag låg i ett varmt bad med en glas skumpa och lite frukt. Ja, drömma kan man ju :-)

Nu säger jag god kväll och hoppas på att humöret höjs efter min supersallad till middag. Den blev grym, Jag är grym! :-D

Kommentarer

Postat av: marri

hej mobilbloggaren! DU ÄR GRRYYM! Dina bilder blir sne för att du fotar stående foton. Om du fotar med mobilen liggandes så blir dom rätt vänt. annars måste du vända dom så dom ligger innan du skickar. förstår du? :) kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback