Filippinerna


Sista kvallen har nu, vi har haft det kanon har, fatt massa goa minnen och hunnit med en hel del. Allting forutom att sola. Men det tar vi igen i thai.
Igar testade vi forsranningen i Cagayan och bjod med oss Johns slakt har i Butuan. Forsranningen var mkt lugnare an vantat, men vi fick se odlor och ormar och vacker natur.Sovde en natt hos en av hans kusiner Rhoda, och vaknade med gitarr och song.
Har ocksa sett fina vattenfall i Badian och akt flotte igenom dom. Massage kallade dom det, sjalv tyckte jag mest det gjorde ont.  Men vackert, ah sa vackert, ni skulle varit dar!
Nagot som jag tyckt varit riktigt kul och fantastiskt ar att snorkla. Har gjort det 3 ggr, men sista gangen var det sa mkt maneter att man blev stucken hela tiden. Mest sma men en storre stack mig pa laret. Da gav jag upp.

Imorgon far vi till Thailand, da ska bikini linjerna bli tydligare forhoppningsvis.


Kommentarer

Postat av: Mikaela

låter som att ni har det underbart :) NJUT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback