Att vara en Nörd


Jag säger jämt till John att han är en nörd när det gäller saker.
Prylar, tv-spel, hemmabio-system, paintball, kökselektronik och massa mer. Listan kan göras otroligt lång. Och med nörd menar jag att han kan sitta och läsa om tex en vattenkokare i flera timmar på forum och nätet innan han bestämmer vilken vattenkokare som ev. ska få stå på diskbänken hemma hos oss. Nörd är inge illa, att vara en nörd är beundransvärt.
Men nu har jag kommit på det ända som kan göra mig till nörd. TV-serier! Hade jag kunnat hade jag sett alla serier som gick att se. tyvärr har jag inte den fritiden.
Drömjobbet=tv-serie kritiker. Hur bra hade inte det varit?!




Vårat vardagsrum, men Johns hemmabio. Ska jag röra hans högtalare
så gud nåde mig om jag inte har dom vita handskarna på mig. Och det är
inget skämt, dom vita handskarna finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback