Träningskväll vs. Hemmakväll?

Beach 2010 får vänta.  Tills på onsdag. Kom på att jag är faktiskt ensam hemma ikväll (mannen är på uppdrag), så jag måste passa på att bekanta mig med hemmet. Har inte varit ensam hemma här sen jag vet inte när. Kanske för att jag alltid söker sällskap, men ikväll ska jag bara njuta av att vara ensam!

Tv tablån blir min vän.


20.00 Tinas cookalong
21.00 Svenska Hollywoodfruar ( måste bara se vad det är alla pratar om)
22.55 Roast på Berns. Jag gillar'ne!

My favorite!

Magnus Betner, Min favorit av Roastarna, Helt sanslöst rolig.


och kvällens repeat låt är 500 miles. Underbar!

http://www.youtube.com/watch?v=tfK5pxaRoQA

 

Kommentarer

Postat av: monci

Du de vill jag lova;) nästa helg måste du joina!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback