Gårdagen blev över förväntan!

Gud vilken fest det blev igår. Jag tror jag talar för alla när jag säger att det var Kanon kul!
Vad en party shooter kan göra mkt med en samling glada party människor.

Vi började kvällen hos Christian och Petra i deras ENORMA lägenhet. Där hade jag velat bott. Över 100 kvadrat, högt i tak och gammeldags stil. Jag mena, vem vaknar inte lycklig där? Också sådana stora typ port-dörrar som man öppnar åt två olika håll om ni förstår vad jag mena.

Festen blev sen Hos Tomas, med mkt människor och väldigt roliga samtalsämnen och typiskt grabb-fest när alla killar står och kollar hur mkt och hur fort dom halsar, bortsett från att tjejerna var lika mkt med i det.
Tack alla för kvällen.

Dubbel puben blev det senare, inte jätte mkt folk, men inte jätte lite heller. Hoppas det blir en hitt framöver. roligt att gå någon annanstans ibland. Min standard replik den kvällen blev "Vad snygg du är, verkligen jätte snygg".









Över 160 bilder las ut på facebook från igår, inte alla så jätte smickrande men jag gillar dom.
Man kan genom bilderna följa festens gång från början till slut. Det som inte finns på bilderna, hände aldrig.
Eller hur Andrea? ;)

Kommentarer

Postat av: Josie

Åh den lägenheten låter ju helt underbar, så skulle jag också vilja bo! Vars ligger den? :)



Svar: ja det måste vi absolut göra :) Haha jag vet inte, jag var ganska packad så jag flängde väl iväg :P Hade du kul där då? Jag tyckte det var sådär! Kändes som att det var lite folk?

Postat av: Peter

Ha ha! Vilken härlig bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback