Biokväll, underbart.

Nyss hemkommen från Bion Flickan som lekte med elden. Såg den med John, Andrea och Fredrik. Härlig höst kväll med härligt sällskap. Alltid lika mysigt att få vara med er! Filmen var upp till förväntningarna men varken mer eller mindre.  Inte det lättaste att göra en film efter en bok men lyckats har dom absolut gjort!

Filmen jag har väntat på i en evighet nu känns det som är Boondock Saints II: All Saints Day. Den har jag otroligt höga förväntningar på när den första Boondock filmen är den bästa film som jag någonsin sett. Inte bara för att karlarna i filmen bokstavligen får mig att tappa andan utan för att hela filmen är helt jävla underbar och har den där irlänska charmen. Älskar den. Punkt.


Kommentarer

Postat av: Andrea

Det är alltid lika härligt att få umgås med er också!

Postat av: Marta

Ah men fan vad stressad jag blev av dig nu jennie, beach 2010... haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback