Bakisbio med bakispizza.

Vi låg i soffan tillsammans idag, jag och John och dividerade om vem som var kördugligast och om vi skulle äta pizza eller max. Tufft beslut tyckte vi. Samtidigt som extrem överlevnad visades på discovery channel, där han var mitt ute i träsket någonstans och åt rå orm och använde fingrar och händer som bete för att fånga en fisk.
Plötsligt kändes vårat problem inte så vänsentligt längre. Vi cyklade och det blev pizza.

Hjälpte min 11 åriga syster idag att fixa en blogg också.  kolla in den. abouttezz.blogg.se  Alltid kul att se en 11 årings syn på livet. Och bra för mig som syster att hänga med i hennes liv. Så tänk på det Tezzan, allt du skriver ser syrran;) Hon är en fantastisk tjej, med många stora drömmar.







Kommentarer

Postat av: monci

Jag såg också det avsnittet av extrem överlevnad.. måste bara säga att även fast beter sig lite skabbigt så är han grymt heeet! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback