Träning för kropp och själ


Var och tränade body balace ikväll på step in, det är verkligen underskattat av mig. Man känner sig nästan som en ny människa.. Typ. Nä men allvarligt så känner man att man arbetar med hela kroppen, från muskler i magen till att känna varenda andetag till att känna varenda liten del i foten i olika ställningar. Det här ska jag ge en chans. Tror verkligen att det passar mig som träningsform. Man sträcker och tämjer hela tiden vilket kan passa perfekt för en frissas stela rygg. Och jag vet inte någon annan sport där man har så mycket kontakt med hela kroppen samtidigt. Bugg och body balance blir mina nya kvälls sysslor. Längtar redan till nästa pass:-)



Body balance kan utövas av nästan vem som hellst. Man väljer sin egen svårighetsgrad vilket jag tycker är perfekt. Gillar när "proffs" och nybörjare kan träna tillsammans utan att synka ner varandra. Typ som golf!

Kommentarer

Postat av: monci

Hehe jaja, men jag ska ju ha linne och strumbyxor under tänkte jag, så då blir det inte så mycket hud kvar;)

Postat av: Miwa

Du är också bra :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback