Mini renoveringsdag!


Igår kväll när jag deppat färdigt fick vi en snille blixt om att byta sovrum. För varför bo i det lilla sovrummet när det stora står tomt? Så vi började. Tömde skrubben igår kväll och målade upp den i vitt, sen i morse började vi tömma i rummet från det kaos vi har skapat när vi nästan användt det som ett förråd i ett par månader.
Åh jag längtar så tills det är klart! För är det något jag gillar så är det att när det väl ska hända saker ska det ske på en gång. Blev en mini renovering;)

Jag bjuder på lite före bilder nu, så får ni kika in senare ikväll om ni vill se det färdiga resultatet:-)




Ser ni den unika platt-Tvn? =)




Detta är vårat Kaos!




Såg att visas lite hud här, det får John bjuda på;)














Kommentarer

Postat av: m a r i c e l

WHAT?! Jag tror inte det är samma rum! VARFÖR SÄGER NI INGET! Åh vad jag är glad att ni har kvar vägg-målningen! jag är så stolt över den!!! VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR KOMMA OCH TITTA! DET ÄR JU SKITSNYGGT! Åh, vad skulle jag göra utan Caps? Haha! Vi ses snart Jennie :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback