Pokerhajen, Jennie

 
Spelade poker igår på nätet, Gick JÄTTE BRA, från början. Spelade tajt och aggresivt som fan i början, och fick in några fina pottar. Men vad hände sen?! Jo Jennie fick blodad tand och bettade på allt! Vipps så hade jag gått all in på typ 3s & 4h, och förlorade allt. Vad hände? Slutade med att jag spelade Yatzy istället...

Men Jag ger inte upp än.. Ikväll blir det en ny omgång. Och då, mina vänner hoppas jag att gå med VINST. 
Övning ger färdighet, eller? ;) 

Ska först bowla ikväll med Grabbarna grus, spännande. Den sporten har aldrig riktigt funkat för mig. Kloten har en förmåga att stuttsa fram eller rulla bak när jag spelar.. Men man kan ju ändra sig? Vi ser väl.

Trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback