Mysigt lugna söndag.



Min helg har varit kanon. Hade fredags mys med Sanna, Hedberg, Angelica och Jossan. Sanna gjorde nog en av dom godaste pasta jag ätit med kräftstjärtar och lax. 5/5 i betyg. Sen såg vi idol! Fredagens bästa höjdpunkt just nu. Mariette får mig att rysa till och med på kinderna. hon är helt fantastisk den tjejen! Finns dock många andra guldkorn i programmet också. Peter Jihde tex, gör mig alltid glad. Och Andreas, vackra Andreas, får mig att rodna så fort han är i rutan.

Lördagen var det jobb hela dagen och jag vet inte hur det kom sig men hade otroligt roliga och trevliga kunder hela dagen så tiden bara sprang iväg! Jobbade med en tjej från Attityd i Hörnesand, tråkigt bara att jag knappt hann växla några ord med henne.

Kvällen var på middag hos Christian och Petra och sedan fick vi för oss att gå och se inglorious bastards, vågar knappt säga det men jag somnade på biografen och missade stora delar av filmen..Fy skäms, jag vet.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback