Morgonträning!

Morgonträning är bäst tycker jag. Man får en bra start på dagen och man känner sig pigg när man kommer till jobbet. Helt underbart. Träffade Monica på gymmet, vi funderade över om man ska klä ut sig på halloween eller inte? Jag är inte så där jätte förtjust i att klä ut mig, men kan tycka det är rätt roligt någon gång ibland. Så vi ser väl.

Kom och tänka på en rätt rolig/pinsam sak när jag var på gymmet imorse. Det var rätt länge sen när jag hade varit och tränat body pump och skulle byta om efter träningen. Kan ju berätta att jag är väldigt duktig på att falla in i min egen värld ibland och glömma bort saker runt omkring mig. I alla fall packade jag ihop min träningsväska och skulle bara tömma vattenflaskan så var jag klar. Jag tog min vattenflaska och gick till duschen, där det är som en avskildringsvägg mot duschen, bakom den kastade jag ut mitt iskalla vattnen... Rakt på en tjej som stod och duschade!  Hon skrek till av chock... Huvva vad jag skämdes. Det gör jag aldrig om hoppas jag;)

Trevlig dag allihopa:-)

Kommentarer

Postat av: Marta

Hahahaha! Stackars tjejen!

Postat av: monci

klä ut sig är det enda rätta;)

Postat av: Snaaa

hahaha, det minns jag som det var igår, jag tror ni var lika chockad båda två ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback