Middag för Sanna!


Hon sticker till åre och säsongsjobbar till april. Så vi samlade hela styrkan vi har kvar på attityd (utom asien resenärerna) och hade en avskedsmiddag på Mamma Mia! Det sägs väl att ett gott skratt förlänger livet? Vi kommer leva forever! Sjukt kul med bästa arbetskamraterna! Måste göras om! :-)

Tycker synd om Servitören som råka spilla en öl över mig, men han kompenserade det bra. Kände rakt hur pinsamt jag tyckte det var för hans skull. Stackarn!


Gonna miss you Lovely Lady!


Btw, han i bakgrunden, My Man! :-)

Kommentarer

Postat av: Snaaa

NI ÄR BÄST :D

Postat av: Linnea

Servitören var en riktig alkoholmissbrukare tycker jag! HUVVA! Men ja, bra kompensation :) Här är jag, förresten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback