Mannen, Myten, Legenden.

Idag har det hänt nått stort, John skaffade en blogg.

www.prylgurun.blogspot.com

Så jag tänkte att det borde vara på tiden att presentera denna härliga snubbe som även är min sambo. Han är verkligen en skön, rolig kille med en härligt positiv inställning till livet. Kärleksförklaringen spar
jag till ett väl valt tillfälle.Men en sak är säker, med John som sambo har man aldrig tråkigt, tvärtom han slutar aldrig förvåna.

Så här hittade jag grabben när han skulle storstäda i sin städoutfit. Jag mena, alla har väl en sån?





God natt Mina Vänner!

Kommentarer

Postat av: Marta

HAHAHAHHAHA, holy shit!

Postat av: John

Vilken snygg kille!! Vars skaffar man såna där kläder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback