Jennie+Sjunga=?


Nu ångrar jag inte sekund att jag for. Det är skit skoj att bugga! Styrdans borde finnas mer av, Kul grej det här.
Märkte när jag dansa att jag har nog sämre taktkänsla än jag trodde. Är ju faktiskt gammal trummis så man tycker att hålla takten kan väl inte vara så svårt? Jag mena mitt band, "dirt flirt gangsters" fick ju rakt spela på svt:s program PS. OM ni minns det;) 

Jag började först som sångare, men efter att mer eller mindre blivit utbuad i aulan så kände jag att det var dags att gå vidare i min musikaliska karriär och bli trummis. Haha, jag skäms fortfarande när jag tänker på när jag stod i aulan och sjöng, Last christmas. Jag rakt led med dom som lyssnade på mig. Huvva, värre än värsta sågningen på idol. Så sjunga mina vänner, Det kan jag inte. Hur gärna jag än velat kunnat bryta ut i värsta Mariah Carey låten. Nästa liv kanske. Dock så ska jag köpa mig en gitarr i vinter. Det har jag alltid velat kunnat.

Kommentarer

Postat av: Jimmy K

Det är bra! Börja med gitarr!

Gitarr är Guds gåva till befolkningen!

Postat av: Linnea

DET MINNS JAG! Visst var det då Sandra sjöng?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback