En kväll i Gula Huset



Var hos Andrea ikväll, kul att få träffa henne, vi ses för sällan tycker jag. Ändå bor vi så nära. Upptagna tjejer kanske? ;) Hon berättade att hon skulle jobba i Norge i Vinter. Kul, verkligen JÄTTE KUL, för henne.. För mig? Mindre kul. Jag kommer sakna henne. Mycket! Hon är den som alltid gör mig glad. Det är det bästa med henne. Jag gillar henne.  Funderar på starkt på att söka jobb i på samma ställe.. Hm, kanske lite desperat? ;)

 

Nu det allvarliga. Jag köpte mat på ett ställe idag. Och fick för mig att han som gjorde maten har något emot mig, (av många tidigare skäl) Så jag började fundera på om det är som det sägs, att dom spottar i maten eller lägger i något riktigt äckligt och sedan skrattar inombords när dom vet att man ska äta det senare. . Jag fick panik och bestämde mig för att inte köpa mat där nå mer. Portat tills jag vet säkert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback