En koppkaka i min mage


Alltså, varför har jag aldrig bakat cupcakes? Jätte gott och faktiskt KUL!
Kanske för att det är världens kalori bomb. Men så värt det.

Har fulla kylen med dom nu, så kom och fika:-)

Nu är det the big bang teori på tv:n. Jag är helt såld på komedi serier!

Men vet ni vad? Imorgon ska jag börja bugga, jag älskar verkligen att dansa. Men kan bara foxa, så det blir lite tråkigt när jag varit på dansmaran och inte kunnat bugga. Så nu har jag fått tummen ur rumpan och bokat en kurs. Ser verkligen framemot det här:-) Plus att jag fått med mig John, och fått veta att min vän Martin också ska gå den kursen. Det här kommer bli hur bra som hellst!





Haha, vilket moget inlägg det här blev... Men man måste ju anstränga sig ibland i vuxen-världen;)


God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback