Buggkursen


Igår var vi som tidigare skrivit på buggkurs, det var verkligen jätte skoj när man väl kommit in i det.
Det roligaste var innan kursen började, då vi satt och väntade på bänkarna. Jag, Martin och John. Då sa
John när han såg allt folk, mestadels äldre i 40 års åldern. "Jag känner mig som en jude under andra världskriget... Jag passar inte riktigt in"
Hihi! Starkt uttryck av Honom tyckte jag. Så farligt kan det ju inte vara!

Men efter kursen tror jag det var John som var mest exalterad. Så nu vet vi vad vi gör dom närmsta måndagarna,
Buggar med Rockringen! Damerna på kursen njöt nog av Johns sällskap, och herrarna var roligast att dansa med. Dom var inte så osäkra utan körde sitt race. Kul tyckte jag:-) Roligt att det var så blandade åldrar. Jag hade en konstant leende på läpparna när jag dansade!

Styrdansen är ju påväg tillbaka, Härligt tycker jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback