Buddy Holly!!!


Fick sms av Miwa idag, 6 mars ska vi på dejt.  Okej, skrev jag, vad är det då? Jooo Buddy Holly i Swedbank arena med SNYGG Brolle!!! Jag är helt lyriskt och längtar, jag längtar så!!! Lars Winnerbäck ska ju också gästa arenan i slutet av November. Jätte kul att han kommer, men jag tänker inte gå. Han tilltalar inte mig så värst mycket om jag ska vara ärlig. han är en poet, verkligen och skriver väldigt fina texter. Men han har inte den utstrålningen som jag gillar. Inte det där lilla extra.


Miwa, gjorde min dag! Och Brolle vad kan man säga? Jag tycker han är en av sveriges bästa artister med en grym, väldigt grym röst. Och utstrålning som gör att jag ryser ända ut på kinderna.
KÄRLEK




Några fler som tänker gå?

God natt Vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback