Myskväll med Mysbrudar!

Haft en tok mysig kväll med Jennie och Angelica. Åt sushi, såg idol och snacka strunt som vanligt:-) Höjdpunkten var att se bilderna på Jennie som liten med hockeyfrilla. Hahaha! SÖTARE tjej får man leta efter!
Vilken tur jag har som har så goa vänner, dom gör mig glad!

Tycker synd om Angelica som tittade in en sväng efter hon skjutsat hem mig. John hade haft grabbkväll och hans och Andrés nivå på humör gjorde nog tjejen en aning nervös. Sorry!


Tove körde In the ghetto, Kanske världens bästa låt, och snyggt framfört. Men min favorit version gör Brolle och Sibel.



Lyssna och Njut!

Kommentarer

Postat av: Sandra Sellin

Ja Brolle är verkligen underbar!!

Och som Buddy Holly var han riktigt bra! Rekomenderar verkligen!

Har ni fått tag på biljetterna??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback