Mat, Mat, Mat, Mera mat!


Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Men jag har en bra ursäkt. Jag har ätit, ätit och ätit. Ni förstår mitt problem? Då finns det ingen tid för bloggen. Kom till min bror i Lördags som hade enligt min andra bror gjort "gesällen" i matlagning. Dvs EGEN bearnaise sås. Den var grym, men tillbehören var bättre. Oxfilé och hasselbackspotatis. MMM!

När jag smältit maten och tagit mig hem till örnsköldsvik så var det dags för nästa festmåltid. Min far ville äta middag med mig och Daniel nu när vi var hemma och det kändes som jag tryckt i mig ett helt lamm. Sagolikt gott. Så nu mina vänner börjar deff veckan, för så här kan jag inte fortsätta...

Kommentarer

Postat av: André

gillar att du ser oxfilen som ett tillbehör till bearnaise-såsen:) du gillar sås va :)

Postat av: Emelie

Vilken bra blogg du har! Läser den varje dag :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback