Who's calling?



Igår när jag jobbad på drop in ringde det på salongen och jag svarade.

-Välkommen till attityd det är Jennie.
- Hejsan, Peter från radio och tv tjänst, jag söker Jennie Sjölund, är hon där?
- Jennie? Nä hon är på lunch ( Svarade jag med is i magen)
- Okej, men vet du om hon har tv?
- Tv? Nä det har jag ingen om faktiskt...
- När är hon tillbaka?
- Ja på 45 kanske svarade jag och bet mig i läppen. Du kan testa då, Hej då!

Shit, lagom skakis gick jag tillbaka till kunden. 30 sec så ringer det igen, Mikaela
svarar och jag säger att jag är på lunch. Men det är din pojkvän, okej då är det lungt tänkte jag.

- Hejsan! Vet du vad som nyss hände?
- haha ja ringde Peter från tv och radiotjänst?
- Känner du honom?
- Det var jag!

Haha! Min egen kille lurade mig, helt oroligt! Att jag inte ens anade att det var han? Hahahaha!

Good John!

Kommentarer

Postat av: marycel

HAHA! John är TOKIIIIIIIIG!!!!

Postat av: Josie

HAHAHAHA åh lilla John, känns verkligen som något som han hittat på :P så roligt att du gick på det också, haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback